Gyakran ismételt kérdések | Halmarbutor

Szállítási idő, személyes átvétel, hasznos rendelési információk és tudnivalók

  • Szeretném megtekinteni a termékeket élőben is. Van erre lehetőség a Kispajtás utcai címükön?
    Webáruház vagyunk, rendelésre hozzuk be a termékeket, kép alapján értékesítünk, ezért is tudjuk a termékeinket kedvező áron adni, mert nincsenek raktározási költségeink.

Termékeinket

csak a webáruházunkon keresztül tudod megtekinteni, a Kispajtás utcai címen az irodánk található.

  • Mennyi a szállítási idő?
    A rendelések teljesítése átlagosan

    7- 21 nap. Minden rendelés visszaigazolása előtt megbizonyosodunk róla, hogy a termék elérhető –e a nagykereskedésnél.

Amennyiben jelen pillanatban a termék nem rendelhető készlethiány miatt, akkor minden esetben tájékoztatunk a következő lehetséges szállítási időről és csak a

megerősítésed után rögzítjük megrendelésed.

Ha valamilyen esetleges szállítási határidőt kell betartanunk, akkor rendelésed leadásakor kérlek jelezd felénk!

  • Kapok értesítést a futártól szállítás előtt?
    Futárunk minden esetben

    egyeztet Veled telefonon a szállítás előtt,

  • Mennyi a szállítási költség Budapestre/ vidékre?
    A házhozszállítás díja országos szinten egységes, amely

    a rendelésed súlyától függ. Amikor a kiválasztott tételeket kosárba helyezed, a megrendelésed adatait kitöltöd, akkor a kosár kalkulál egy szállítási díjat.

  • Van –e lehetőség személyes átvételre?
    Igen, van! Személyes átvétel esetén a

    1173 Budapest, 1171 Budapest Pesti út 474 szám alatti raktárunkban veheted át a rendeléed.

    Nagyon fontos, hogy a 7-21 napos szállítási idő a személyes átvételre is vonatkozik! Kérlek,

    várd meg, amig kollégánk értesít azzal kapcsolatban, hogy megérkezett rendelésed! Webáruház vagyunk, ezért mindig csak az éppen szállítandó/ átvételre váró tételek vannak a raktárunkban.

  • Mik a fizetési feltételek?
    Megrendelésed ellenértékét kiegyenlítheted

    bankkártyás fizetéssel, utalással vagy készpénzben átvételkor.

    Amennyiben rendelésed értéke 100.000 Ft feletti, megrendelésed indításához mindenképp szükséges a

    20% előleg befizetése! Az előleg befizetés előlegszámla alapján történik, melyet a visszaigazoláskor küldünk Neked. Az utaláskor a számla számára hivatkozz!
    100.000 Ft alatti megrendelés esetén a teljes összeget is fizetheted átvételkor.

 

  • Az oldalon található termékeket kérhetem más méretben/ színben/ kivitelben is ?
    A webáruházunkban található termékek tömeggyártásra készülnek,

    csak abban a kivitelben rendelhetők, ahogy az oldalunkon szerepelnek.

    Amennyiben egyedi igényeid vannak, vagy olyan termékre vágysz, amit esetleg nem találsz az áruházunkban, akkor vedd fel a kapcsolatot kollégáinkkal és szívesen segítenek választani Neked. Több webáruházunk van, sok beszállítóval vagyunk kapcsolatban, így nagy eséllyel tudunk számodra megoldást találni!

  • Több termék megrendelése esetén kaphatok kedvezményt?
    Akár magánszemélyként, akár cégként rendelsz,

    500.000 ezer Ft feletti megrendelés esetén speciális kedvezményt biztosítunk Neked, ezzel kapcsolatban keresd kollégáinkat a megadott elérhetőségek egyikén, hogy értesülhess legfrissebb ajánlatainkról.

  • Megérkezett a rendelésem, de nem tetszik/ nem illik az otthonomhoz. Vissza tudom küldeni?
    Az általunk forgalmazott termékekhez

    14 napos visszavásárlási garanciát biztosítunk, így az átvételtől számítva

    14 napon belül elállhatsz a vásárlástól bármilyen indok nélkül.

    Amennyiben nem tudod a terméket visszahozni raktárunkba, igény szerint futárunk elmegy érte és elhozza tőled, ebben az esetben a visszaszállítás költsége Téged terhel.

    Kérünk Téged arra, hogy felelősséggel vásárolj, hiszen mi nem tudjuk a nagykereskedésnek visszaküldeni a lemondott árut, ezért minden egy- egy lemondott rendelés kárt okoz Cégünknek.

    Ha több ugyanolyan terméket szeretnél rendelni egyszerre, de nem vagy biztos benne hogy megfelelőek lesznek számodra, akkor azt javasoljuk, hogy először csak 1 bemutatódarabot vásárolj, majd ha tetszett, csak akkor rendeld meg a többit!

  • A megrendelt áru hibásan/ törötten, hiányos alkatrészekkel érkezett, mi a teendő?
    Sajnos a gondos csomagolás ellenére ritkán előfordulhat, hogy a termék megsérül a szállítás alkalmával. Amennyiben bármilyen problémád felmerült a megrendelt termékkel kapcsolatban, kérünk Téged, hogy fotókkal dokumentáld az észrevételeid, majd küldd el Nekünk az office@goldcaffe.hu oldalra. Kollégáink továbbítják a hibát a megfelelő partnerünknek és az esetleges hiányzó/ hibás alkatrészeket

    pótoljuk a következő beszállítás alkalmával.